
در این پست چند جمله زیبا برای شما گردآوری شده است.
همیشه آماده باش...
تا اشتباهات دیگران را ببخشی
بی ادبیشان را،
خیانتشان را،
بیعقلیشان را و تهمتشان را.
اینها نشانهی عدم بلوغ روحی آدمهاست.
آدمهای نارس از این چیزها زیاد دارند.
تو رسیده باش و بالغ.
با سبکبالی و بدون اینکه قضاوت کنی یا سرزنش،
و بدون اینکه از این حرفها آزرده شوی و آسیب ببینی،
از کنار این چیزها رد شو.
اگر هوای دلت ابری شد
و چشمهای تو باریدند باران اشکها را،
بگذار این اشکها باران رحمت و بخشش باشد
برای آنهایی که نمیدانند
و زمین دلشان خشک و شورهزار است.
اینجاست که دل بخشندهی تو چشمهی جوشانی میشود که به منبع عظیم آبهای لطف خدا متصل است...
ما را در سایت دلنوشته های پروفسور حسابی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133